Kärlek

Nu ligger jag i sängen efter en härlig kväll. Har dansat som en gaaalning idag med min fina familj. Jag har verkligen en underbar familj. Älskar er! Haha bitterfittan vart så full idag, hon orkade inte ens gå från bilen. Haha skriver mer imorgon. Och så kommer de komma upp lite fräscha bilder från bröllopet. ((: min dag är fullspäckad imorgon. Ska vakna klockan 11 och gå och rösta med syrran min. OM hon kommer upp, eller jo ska tvinga henne upp. Moderaterna behöver hennes röst. Haha. :P sen ska vi iväg. Jag, bitterfittan, fofinha och S. Säger inte vart än, imorrn får ni reda på de. Hehe. ;) hoppas på fint väder. "Snälla Gud i himlen, om du tycker bra om mig, sluta gråta. För de får inte regna imorgon eller idag (efter 12)." Haha puss och kram på er alla fina. Nattinatti! //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0