Jag vill bli kär!!

Va skönt att ha sovmorgon jag vakna av ett sms inatt men somna snabbt om igen.
Vi kollade på Mamma Mia som va helt underbar men jag missade hälften av filmen för vi fick annat för oss lite då och då, jag grät floder när mamman sjunger till sitt ex precis innan hennes dotters bröllop
shit jag fick rysningar och bara grät, du säger hela tiden att de ska bli vi i framtiden att de kommer att sluta med att vi blir kära igen. Jag ville de förut men inte längre, men de va jobbigt att se den scenen de va som en spegelbild.
Jag mår bra jag mår inte dåligt. Men igår va de som om jag flög tillbaka i tiden fan vet jag hur jag ska förklara de. 



Okey här kommer min dröm jag drömde om inatt skönt att jag kommer ihåg den...
Jag drömde om att jag träffade mina kompisar från Spanien vi va hemma hos mig men då bodde jag nån annan stans..  Vi pratade massor och umgicks sen skulle alla dra hem då vart jag helt ensam i lägenheten och de kändes som om ingen granne va hemma, allt va så knäpptyst och ingen va på gården. 
Jag hade mitt fönster i sovrummet heeeelt öppen och då såg jag massor med killar på gården som va utklädda till mörka kaniner.
Dom gick emot mig och jag fick panik, vart så rädd och skakade     
Jag bodde på första våningen och dom kunde klättra upp till mig hur lätt som helst. Stängde snabbt mitt fönster som inte gick att stänga och tviiingade mig själv att vakna upp från drömmen. 
Jag kunde styra min egen dröm, vaknade direkt. 

Bitterfittan kollade upp va de betydde och här har jag betydelsen för denna hemska dröm :P
Kaniner
-Ser du många kaniner i drömmen betyder det att du ska få en stor familj. 
-När en flicka drömmer om kaniner betyder det att någon har förälskat sig i henne men inte vågar tala om det.



Tara: åååå va kul undra vem de kan vara?
Bitterfittan: jaaaaa.. 
Tara: men neej asså jag känner ju inga killar sådär....
Bitterfittan: ja men man kan ändå bli kär i nån även fast man inte känner den. 

:( jag vill oxå bli kär... Jag blir bara kär i mina drömmar och de har varit samma kille.  Men jag vill bli kär på riktigt! I nån annan :) 

Idag ska jag, Bitterfittan och Emma åka in till stan och leta efter vinterjacka, jag ber till Gud att jag hittar en, pappa betalar ;) 

Ha de bäst så länge!
Ps. Min hemliga beundrare jag vill inte att du ska va hemlig längre :P 

Tara  

Kommentarer
Postat av: BitterFittan

Hahahhahaha Din läskiga dröm betyder bra saker i allafall :D hihi Älskar också den låten jag å du Tara, haha vi tjurade som idioter :P

2010-09-13 @ 13:32:45
Postat av: Tara

jaaa hahahhaha

2010-09-13 @ 14:11:58
URL: http://pmsbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0