Jag hatar dig!

Du är så patetisk och pinsam de är inte jag som är pinsam. Du vet exakt hur allt ligger till så försök inte ens vända allt emot mig.

Idag har jag varit sjukt trött så de är därför jag inte har skrivit jag har knappt pratat bara lyssnat, somnade på soffan när Bitterfittan och Fofinha lekte en lek ;) på datan, den hemliga leken hhaha :P
Sen vart jag tvungen att springa iväg mitt på kvällen på ett litet hemligt ärende i Jakan =)
Innan de gick vi och träffade Kosaj och hans underbara prinsessa, Nikita heter hon och Akilla älskar henne och Nikita typ suger på hennes tuttar haha.. fett söt liten valp ja vill att Akilla ska bli liten igen nu är hon fett jobbig och går mig på nerverna jag kommer att bli gråhårig snart, hon är kaxig, jobbig och olydig så blir ett skjilsmässobarn men jag hoppas på att hon blir snäll igen som förut annars kommer jag inte orka mer..


Kosaj, Nikita och Akilla


Fofinha och Nikita

Vi drog vidare till pizzerian här i Kallhäll och käkade fan va länge sen de va man åt pizza men de va så gott.



Slutligen så hamna vi hos mig, jag är ledig imorn men ändå är jag sjukt trött vill inte vara trött, vill njuta av min kväll men jag kommer decka snart tack vare en idiot som ringde och väckte mig tiiiiidigt på morgonen.
Ha respekt för dom som har ett liv och sover!

Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på Gossip girl och 90210 äntligen säger jag bara, jag har väntat i flera månader på de här =)

Tara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0