Jag dööör för jag är så hungrig!

Näää asså jag kan ju inte kolla mer på maten tjejerna åt och äppelpajen som dom gjorde snälla gode gud va jag tvungen att somna sådär och vakna tolv på natten? nu är jag vrål hungrig och jag vet fan inte vad jag ska äta, min spis har lagt ner helt nu haha helt stört... jag får väll rosta mackor med massa smör och ost mmmmmm va gottttttt...

Träffade Bitterfittan lite snabbt här nere på gården mitt på natten, jag tror grannarna ville döda oss för vi skrattade så mycket och grät dessutom... läskigt!
Jag skulle typ ligga i min säng helt skräckslagen om jag hörde sånna ljud.

De ba rinner från min näsa jag får hämta en toarulle som jag får ha brevid mig hela natten, vill bara sova men kan inte och hur fan ska jag klara mig imorn, hur ska jag vakna?
Jag vill verkligen ha sömnpiller, nån som vill dela med sig?

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhh magen kurrar för mycket nu, ska göra lite mackor så kanske jag slänger ett till inlägg senare..
Tara

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. hmm i uppsala är den slut :( på andra ställen vet ja inte "/ 600 kr

2010-09-06 @ 04:03:12
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0