It's the morning after and now all the laughter is gone



Åhhh vilken låt, jag får rysningar den får mig att tänka på en kall regning kväll som ikväll.. med massa tända ljus och en snygg mulatt vid min sida såklart.. im in luv!

Kom precis hem, vi skulle ju till Jakan för att träffa B, plockade upp Kosaj på vägen men dom två va tvugna att åka iväg så vi mötte upp Lollo och vi hade 2 hundar och en valp, men Alex, (B's bror) kom och hämtade lilla valpen (Nikita) så drog jag, Lollo, Bitterfittan, Akilla och Sonja (B's hund) på en liten promenad men satte oss ner i riddarparken till slut för att prata om alla SKIT KILLAR som finns i Jakan, fy på er asså ni kan suga av er själva, okeey nu menar jag absolut inte alla men ni andra vet vilka ni är.. ni är vidriga haha pay back time kommer snart ;) jag njuuuuter :D
Shit idag när jag tog av mig mössan la jag direkt märke till min hårfärg som har blivit en aning ljusare, jag är fett nöjd skit fin ;) ska alltid ha den färgen, vi säger väll så hehe

Sen drog Lollo hem, jag och Bitterfittan gick vidare till Seven/11 för att köpa en korv men de fanns inga korvar haha så vi åkte till Mc Donalds istället med Kosaj och B, plockade upp Emma påvägen som hade typ somnat, Min lilla bebis hon mår dåligt och säger inget, nu får du skärpa dig och prata när du mår dåligt, du är underbar!


Akilla och Sonja

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på serier ;)

Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0