Smuts

Eii vad händer bloggish .. ovanligt pigg idag, efter mina 6 timmar inatt .. kvällen igår va mysig men eei ja missade filmen, måte c den.. fast den fick tre tjejer å gråta, jag e stark jag kommer inte att gråta .. well vi säger så va...

En fråga som vi diskuterade igår under middagen var.. Är killar så raka som det sägs ? Eehh Svar: Nej!

Sluta använda hjärnan så mycket

Det är bättre att ha älskat någon och sen fått hjärtat krossat än att aldrig ha älskat.
Så sluta att använda hjärnan för mycket och börja använda ditt hjärta.


Men varför saknar man någon som gjort en en massa ont? - Enkelt: Du älskar honom och Du saknar hans goda sidor. Åå man vill att det ska funka för man älskar honom si å så mkt, han är ditt allt å yadi yadi yadi..

Snälla rara söta ni jag respekterar att man kan älska, jag själv älskar, men Stäng av honom, så nu suddar ni bort honom lite fint sådär..
Ni kommer vara ledsna ett tag, men det går över som allt annat..

Ta hjälp och filtrera bort fel sorts män. Verkar som att man dras till den typen av pojkar tyvärr..

Näääej älit talat det är hög tid att vakna upp, sparka ut Romeo och välja ett värdigt liv.
Finns ett bra och mindre smickrande namn på sådana som dom, dom är psykopater, experter på psykiskt misshandel, FRAM OCH TILLBAKA, ena dagen 110% DIN, andra dagen 0% DIN, och problemet med vissa av dem är att de har en viss ytlig charm. Ut med fanskapet, bit ihop och gå vidare.


När ni ser tydliga tecken på otrohet då ere ingenting annat än otrohet, försök få in det i era hjärnor .. Svart på vitt, behöver ni mer?! .. Hej älskling, jag är ute med några kompisar?! Låter bekant i mångas öron, den där, de e en kompis, jag är med en kompis, hon är en kompis .. kompis kompis .. När ni hänger me era boys säger ni aldrig En kompis, ni säger namnen direkt, idioter!





♥Fofinha

Kommentarer
Postat av: Tara

Abooooooow där du la en ajayeb

2010-09-15 @ 14:57:42
URL: http://pmsbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0