Iphone 4 = 4

Åhh shit nu sitter jag äntligen ner, jag sluta kl två idag för jag va så sjuk så jag jobbade sammanlagt två timmar bara hahaha..
Jobbigt nu har den hysteriska hostan kommit fram.. men jag tror jag blir frisk snart för jag tar massa olika mediciner..

Järfällahus kom och tittade på spisen men de va inget fel på den utan en propp hade gått och han sa om inte jag tar bort skåpet som ligger framför proppskåpet så kan de börja brinna en dag, av olika anledningar.. jaha najs tänk att vakna en dag av att de brinner.

Jag va så himla hungrig när jag kom hem så jag tänkte laga stuvade makaroner med falukorv, ringde BitterFittan och fråga om receptet så kom hon hit och gjorde mig sällskap när jag åt, eller såklart hon åt åxå men de är ju så trist att äta själv.. de märks ju hur vi alltid varje dag äter tillsammans haha.. som en familj, de har blivit en rutin att alltid äta tillsammans varje dag.

Nu har jag färgat håret och har en inpackning i medans BitterFittan och Emma gör en ansiktsbehandling, dom har sån där mask på sig som man kan dra av, fett skön känsla men man ser ut som HEJ KOM OCH HJÄLP MIG JAG HAR BRÄNNSKADOR..

Läste precis upp de sista meningen högt och garva ihjäl mig och de här va Emma

Emma: Neej sluta driv inte om sånt de är synd
Tara: Hahah, sluta de är mitt inlägg jag får skriva vad som helst, ge mig inte ångest..
Bitterfittan: (ekar i toaletten) Hahahahahahhahahha

Förlåt jag kan inte skriva mer har fastnat på en tönt som precis blivit av med oskulden och är fett jobbig, måste bara avsluta allt.

En gammal goooooding


Tara

Kommentarer
Postat av: Emmi

Men hjärtat är det Roy? Nej.. Eller?

2010-09-08 @ 20:36:23
URL: http://emilitsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0