Im back now

Oj oj oj va många kommentarer vi får från olika personer, så himla underbart jag älskar sånt eller alla vi gör de ;)
Idag var den värsta dagen på två år tydligen, VI HADE SJUUUUUUKT MYCKET ATT GÖRA PÅ JOBBET, och vi va bara 3 st i vanligt fall så brukar vi vara 5 om inte mer när de är såhär mycket att göra och till och med då känns de förjävligt.. men vi va så grymma och klara av allt utan stress och ångest.. alla kunder vart nöjda och ingen klaga haha :P

Jag tror jag håller på bli sjuk på riktigt nu... har kännt lite konstiga symptomer i flera dagar nu men idag har jag bara nyyyyyst och nu känner jag mig förskyld. Inte kostigt alla Pms brudarna har varit sjuka förutom jag och nu är de min tur såklart.

Jag läste Bitterfittans inlägg om kryssning och den skulle jag aldrig banga på.. ska vi fixa en grupp på facebook och samla ihop massa Jakan folk och ordna en kryssning? bara för att minnas de för livet för de kommer vi att göra... de kommer verkligen att hända så sjuuuuka grejer, HAHAHAHA TUR ATT DANA INTE KAN GÅ PÅ DEN FÖR HAN HAR INGET LEGG, YESSSSSS!!!! OCH KNAPPAST ATT HAN KOMMER IN MED SITT FRÄMLINGSPASS ;)
Jag kan ha kul utan att ha en stalker bakom mig varje jävla sekund, jävla idiot vänta bara hur jag kommer att döda dig en dag, du är så jobbig din lilla orespektlösa fitta, jag hatar dig så jäääävla mycket, och jag tackar GUD varje dag för att jag gör de för att jag hatar DIG, jag är ju så pass kapabel till att döda dig, synd att knivarna inte hamna i din mage och bara på ditt ben.. nästa gång går jag djupt in i ditt hjärta och ler mot dig sekunden innan dina ögon slocknar, Åhhhh va jag njuteeerrrrrrr!
DU ÄR ETT SKÄMT =)
HUR KUNDE JAG SLÖSA BORT SÅ MÅNGA ÅR PÅ DIG DIN LILLA GOLDDIGGER!!! DU ÄR EN RIKTIG GOLDDIGGER FAST I KILLVERSION.. ÅHHHHH låt mig inte babbla för mycket.. har inte råd med en till mobil, dator, hem som går sönder i bitar..

Aja nu lämnar vi min andra personlighet och kommer över till de vanliga jag, den normala Tara..
Jag har nu druckit lite och känner mig på topp jag skulle kunna göra allt just nu utan att vara rädd, nu räcker de!

Vad hände idag? Jooo jag träffa på världens snyggaste människa tjej eller kille? de säger jag inte men jag ska på "dejt" nästa vecka ;)

Nää men nu ska jag inte blotta mitt liv mer de räcker för "idag"



Tara

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

söt bild:)

2010-09-04 @ 23:08:15
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: andrea

Hej!

Allt bra med dig? :)

2010-09-05 @ 01:26:07
URL: http://andiies.blogg.se/
Postat av: Tawnie

Söt blogg, roliga namn..



//Tawnie

2010-09-05 @ 10:49:25
URL: http://tawnie.blogg.se/
Postat av: BitterFittan

PUSS!

2010-09-05 @ 20:03:26
URL: http://pmsbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0