I love him

Jag är helt kär i T.I asså hur kan man va så snygg????
Han ser ut som en ung version av SnoopDogg fast finare :D
Jag vill flytta till USA jag vill verkligen! jag vet att de är där jag kommer att hitta min drömkille, in ur face D, din värsta mardröm ska uppfyllas, att se mig men en sån här...



Efter morgon promenaden så drog jag aldrig till min pappa, de vart ändrade planer så jag satte mig ner i soffan och kollade istället på Shutter Island, sånna psykiska filmer gillar jag. Såg mig själv i filmen, sådär kommer jag att bli om några år så akta er!

Jag måste fan ta och undersöka mig för varje gång jag hostar eller nyser så känner jag blodsmak och de har varit såhär i några månader, 2 typ? undra vad de kan vara? spännande om jag skulle ha nån sjukdom jag skulle bara skratta och tacka gud för den ;)

Ska upp snart igen och ta min andra promenad och påväg hem så hämtar jag mitt hemliga paket, hoppas grejerna passar!

Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0