HEJ!

Vill ha tillbaka mitt ansikte!!! Vill inte visa mig ute just nu. Min hud har gått på semester. :( buuhuuu!

Nää Sååå himla förbannad på alla äckelmänniskor som tror sig vara mer värda än andra. De som tror att man kan köra över folk hur som helst! Vad fan får dig att tro att du har rätt att göra så som du gör????
Sen är jag också så jääävla trött på de människor som håller käften också. Stå på er, MES-idioter!!!
Har konsiga "demoner" som brukar besöka mig då å då om kvällarna. De är sjukt elaka och de vill bara förstöra. =( De smyger sig in överallt, och dödar mina drömmar och mitt hopp. Istället planterar de in onda planer som gror och växer under natten. Ibland dyker det upp helt stöörda tankar. Tänker faktiskt INTE dela med mig av dem. :P Men ja jag undviker människor som skall undvikas, för att inte göra dumma saker :D Puss på pannan! ;)


Hej mitt namn är Demon, (mitt namn ska uttalas på engelska) kanske kommer jag hem till dig ikväll!! HöHö


Nää skämt å sido så är jag bara uttråkad... Väntar på att någon av de här efterblivna tjejerna ska sätta på filmen. Istället sitter de och dreglar åt Ashton Kutcher på tv.
   


:( HerreGUD!

Näää snart blir det en promenix till kylskåpet, ska tröstäta lite hihi mumsigt!

BitterFittan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0