Hej Doktorn! Har du någon medicin till mig? Har ont i hjärtat! Alvedon hjälper inte. :(

Nu drar Jag, BitterFittan och Fofinha iväg till stan, vill bara göra något. vill ut!!
Ska köpa mina grejjer till målningen. ;) tihi.


Va skulle jag göra utan mina fina vänner.
Man märker verkligen vilka som är dina äkta vänner...
Visst kan man ha kompisar, men de är inte dina vänner.

När en "vän" börjar ta dig för givet, är de tecken på att hon/han inte bryr sig tillräckligt om dig...

En vän ska inte skita i dig!
En vän ser på dig att du mår dåligt utan att du säger de,
En vän ska inte tänka på sin egen vinning när den ska göra något
En vän ska inte trycka ner dig
En vän ska inte säga elaka saker till dig
En vän ska alltid finnas där med öppna armar
En vän ska inte få mig att känna mig utnyttjad, efter allt man gjort för dig *ett samtal skulle inte skada något*
En vän ska inte vara som DU!!!

En gång var du min vän, som jag gjorde allt för. Men du uppskattade det inte.
Men nu har jag förstått. Att vänner kommer och går, bara de äkta består ;)

Visst att jag engagerar mig i att skriva detta om dig,, men du har verkligen sårat MIG!!!
Tror knappast att det känns hos dig, för hos mig har det slutat kännas, bara jag tänker på den tiden vi alltid umgicks, hur mycket du tryckte ner mig och gav mig psykisk misshandel får mig att må illa. 

Hur som helst, skulle de vara någonting så vet du ändå att jag finns här, jag är ju trots att ETT SAMTAL ifrån dig...



PUSS och KRAM*

Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0