Hatar sniglar.

Vakna i morse och va pigg shit min kropp har verkligen ställt om sig på lite sömn och jag tycker att de är fett skönt. Tog en snabb promenix med akilla innan jag skulle dra och jag hade henne utan koppel... Hon brukar va duktig och inte trampa på dom äckliga sniglarna, speciellt dom svarta, fan dom finns Ju överallt. Så trampade hon på en lite sådär försiktigt och jag skrek till och vart rädd för mig själv hade inte väntat på att skrika... Tror att hela termo vaknade, kollade snabbt runt omkring mig och hoppades på att ingen va där men de va ju såklart nån där, en ung kille han måste ju ha trott att jag är psykopat eller nått. Jag undrar vart fofinha har tagit vägen!? Inte ett enda inlägg inte ett sms... Vart är du? Du kan svara genom ett inlägg haha. Nu ska jag av i jakan och hoppa in i en bil som ska ta mig till jobbet, mysigt ;) Ha de bäst så länge // Tara

Kommentarer
Postat av: My

Ha en bra dag!

2010-09-11 @ 10:35:36
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0