Godnatt!

Nu är jag hemma hos BitterFittan efter en filmkväll hemma hos Tara.
Filmen var helt okej, lite seg, sorglig och hemsk. Den va lite småkuslig också, med massa läskiga döda människor. Så jag vill helst inte sova ensam ikväll.

Nu ska jag lägga mig i sängen med min älskling Donna och min fina och underbara syster BitterFittan. Haha oj nu kom hon in efter en promenix med Donna. Hon ger mig order att jag ska kolla på alla avsnitt av Gossip Girl eftersom de nya avsnitten börjar 13 September. Haha,, hon har sett alla men jag ligger lite efter. Så vi ska nog lägga oss i sängen och kolla ett avsnitt iallafall.  


Såhär har ni inte sett snyggingarna i Gossip Girl vah?? Graaw!

Emma


Kommentarer
Postat av: Tara

Ååå vad jag längtar

2010-09-07 @ 10:07:50
URL: http://akiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0