Godmorgooon Solstrålaar

Igår bestämde vi oss för att åka till stan, jag, BitterFittan och Emma.. Väl inne i stan var det lite kyligt men vi klädde oss varmt som tanterna.. har ni tänkt på en sak, ju äldre man blir ju mindre skämms man för hur man ser ut SÅ LÄNGE MAN INTE FRYSER, ja hade tom min vinterjacka på mig igår, folk gav mig blicken, JA ASSÅ JA VET ATT NI FRYSER så sluta spela fina med era korta klänningar/kjolar, ni önskar att ni hade min jacka hahahha.. Nääe när man var yngre tänkte man mer på aa åå men jag vill va fin spelar ingen roll om ja fryser i mina jeans min lilla väst MITT I VINTERN, FUCK FRYSA de måste vara det VÄRSTA jag vet.. När vi gick runt så kom vi in på killar.. (Ovanligt).. om hur gulliga dom kan va men hur ÄCKLIGA också, prioriterar alltid sig själva först oavsett vad, vi tjejer borde bli bättre på att prioritera oss själva, de dags..

Juste OCH VARFÖR är det så att killar inte kan nöja sig med att ha kontakt med EN tjej? Dom måste alltid ha en Back up plan, jag träffade två killar ifrån London för en månad sen när jag va ute och festade, dom börja prata om att KOM TILL LONDON they'll treat you like queens .. ja ba yeaaah yeaaaaah whatever SAME BULLSHIT DIFFERENT GUY, thats just OLD, tell me something new pls.. han ba neej asså du förstår inte hur fula tjejerna är i London, och vrf har du ingen kille?! Jag sa för bra killar inte existerar här, han ba, lyssna, anledningen till varför killarna i Sverige inte bryr sig så mkt, är för att, får han inte en vacker tjej, så kan han gå på nästa vackra tjej, han ba TJEJERNA I SVERIGE är otroliga, vart du än vänder dig så finns de fina tjejer, era killar är RENT AV BORTSKÄMDA! Å d sant... Så vi ska ta vårt pick å pack å dra till london över en weekend snart =) ..

Asså varför, så fort killar får motgångar elr nobben så ger dom upp å drar sig ifrån å "pallar" inte, de har blivit för enkelt för dom vet att dom lätt kan få någon annan...


Efter några timmar bestämde vi oss för att gå förbi mina kära vän Sigge på Seven säga hej och hejdå men han har ingen tidsuppfattning så han vet inte vad passa tider är , så det blev inget hälsande haha.. vi satt oss vid en busstation för att vila benen lite innan vi gick till bilen, BitterFittan: Vi måste röra oss Norrtull bussen kommer om 3min.. Fofinha: Vadå röra på oss, vi ska ta den.. BitterFittan: Haha ? .. Fofinha: A vadå vi bor ju där om de ngn som frågar=) .. Haha Emma satt bara med sin telefon och smsa ..

Hemvägen fick BitterFittan köra för att jag var så trött så jag somnade på vägen, jag kom hem la mig i sängen och somnade direkt.. Vaknade upp idag och såg 3 Missade samtal från Rizäk och ett sms och ett sms från Denize, tänkte vad har hänt?? De stod Vi vill ba veta att du mår bra de e en olycka här i Jakan.. Fick panik.. Tänkte direkt på Emma och BitterFittan som hade lämnat av mig, så ja ringde dom båda flera ggr och ingen svarade, tillslut ringde BitterFittan upp och undrade om de va som hänt?.. De har varit en olycka här i Jakan, rondellen där avfarten från motorvägen, en personbil två ambulanser, två brandbilar och poliser .. Någon låg på marken.. Hoppas d inte är någon man känner, eftersom de va bröllop igår som de flesta grabbarna ifrån Jakan gick på och ja hoppas ingen hade druckit och kände att Äeh jag kör hem jag kan de, har gjort de förut och de ingen grej! Snälla sluta köra påverkade!


Fofinha♥

Kommentarer
Postat av: simone

hemskt :(

2010-09-04 @ 12:46:29
URL: http://fattybom.se
Postat av: Emma

aaa, usch va hemskt! De där önskar man inte ens sin värsta fiende. usch! får rysningar...

2010-09-04 @ 12:54:09
URL: http://pmsbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0