Godmorgon alla glada!

Godmorgon snyggingar!

Ååh vilken härlig morgon, man vaknar av gräsklipparn som låter som faaan utanför, jätte härligt. woohoo.
Nää men de ger en sommarkänsla, haha när solen skiner igenom persiennerna. Vill ha sommaren tillbax!

BitterFittan står i köket och letar/rensar efter något att äta. haha man hör hur hon gräver och kastar.

BitterFittan: Asså jag har fortfarande beslutångest vad jag ska äta.

Idag ska vi ringa och boka tid hos veterinären för vår lilla vovvi. Hoppas vi får en tid fort som attans. ((:
Nä nu börjar min mage kurra på riktigt, måste ha maat!!
Åker kanske förbi pappas jobb o äter lite mat, han har Moussaka idag. hmm, får se om BitterFittan kan locka mig med något godare än moussaka. Tihi.

Puss och hej.

Emma





Kommentarer
Postat av: Tara

Ååå emma nu suktar du mig. Vi har jätte god moussaka på jobbet nu blir jag jätte sugen

2010-09-07 @ 16:33:08
URL: http://akiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0