Flickan från ovan

Hallå hallå!
Äntligen hemma! Shit vilken dag det har varit. Var i skolan till kl 16 sen drog jag in till stan till min mammas salong på söder och gjorde naglar på en tjej. (: Det blev jättefint. Men min dag var såå lång, så jag ville bara hem.

Nu är jag hemma hos Tara, BitterFittan är också här. Tara hade lagat stuvade makaroner med falukorv. Mmm de är så gott. Man kan verkligen äta de varje dag.
Hungrig som jag var slukade jag i mig en rejääääl portion och nu är jag övermätt som jag alltid blir efter jag ätit med mina tjejer. haha.

Hyrde en film idag som vi ska kolla på ikväll. Den heter Flickan från ovan. Jag tror att den ska va super bra.
Jag kommer in lite senare och berättar vad jag tyckte om filmen.

 



Ha det bäst! PUSS*

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0