Får jag luta min panna, mot ditt trygga bröst

Ligger i sängen här. Vill bara fortsätta sova, men har för ont i magen för att göra de. Är också så förbannad. Att man aldrig kan vakna upp i harmoni. Tänk va underbart, om du skulle vakna av att de doftar nybakat bröd. Du går in till köket och ser din frukost framdukad. Sån där god arabisk frukost. Mmmm. Sen så ser du ett paket på stolen. Och i paketet så hittar du en klänning som du kan ha till ikväll, eftersom du inte hittat något som du ska ha på dig till ikväll, då de blir feeeeeeeeessst!! Klänningen sitter shit nice. Hehe. Men sååå är de inte nu. Mitt liv suger. Ska lägga mig i soffan nu och glo tv. Hörs senare! PS.Igår köpte vi biljetterna till kryssningen, ska bli såå skoj. ((: puss och kram //Emma

Kommentarer
Postat av: elin kärlek♥

vilken fin blogg :)

2010-09-27 @ 00:01:27
URL: http://elinamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0