En tyst minut

Jag och Bitterfittan kom precis hem från Spånga Kyrkogård..kolla hur mycket kl är..03.00 men de gjorde inget först va jag lite nojig men sen tänkte jag varför inte.
Har hört från mina nära att de är jätte skönt att åka dit på kvällarna, att man rensar tankarna och känner sig lugn och de hade dom rätt i.
Vi lyssnade på en låt påväg dit som passade verkligen in, gick runt och hälsade på några.
Det kändes skönt måste jag säga.. så sjukt att gå förbi massa gravar och tänka att dom där människorna har åxå levt en gång, haft ett jobbigt eller lyckligt liv, det kunde ha varit jag tänkte jag men de är inte dags än.



It's only when we truly know and understand that we have a limited time on earth, and that we have no way of knowing when our time is up that we will begin to live each day to the fullest, as if it was the only one we had.

Tidigare inatt satt jag hemma och kollade runt efter restauranger till imorn som vi ska gå och käka på, hittade ett de blir nog New Peking City på Östermalm, har varit där tidigare med idioten och dom har jätte god buffe om jag kommer ihåg rätt.. vi brukade alltid gå på asiatiska buffeer så jag blandar ihop alla, men dom gör iallafall maten framför ögonen på dig och bäst av allt så ingår de friterad banan med glass till efterätt ;) jag och Bitterfittan va sjukt sugna på de häromdagen hehe =)
Så när jag pratar med henne i telefon och förklarar maten för henne så säger hon att hon börjar bli hungrig haha jag vart de åxå, inte hungrig direkt men så himla sugen på nått så innan vi skulle lägga på för att sova så föreslog hon om att åka till Mc Donald's, varför inte tänkte jag :P så vi åkte dit och gissa vem som kom in när vi höll på beställa? Polisen som räddade oss igår natt, han som hade varit hemma hos mig i mars då de inträffade nått annat... jag vart helt röd i ansiktet när han fråga hur allt har gått så pratade vi lite om mötet jag hade haft idag.. han berättade åxå att han en timme innan varit på Termo för att kolla läget... fatta va gullig :D helt sjukt asså hahah att vi ska träffa på honom idag en dag efter en kaos natt hahaha

Jag vill gifta mig med en polis!!



Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0