En hel dag på stan

Gud va jag är slut som människa, vå åkte in till stan på jakt efter vinterjacka, Bitterfittan hittade sin Svea som va skit snygg ville åxå ha den men den satt inte fint på mig, Emma skulle åxå ha en svea men den va slut så hon får vänta lite, sen drig vi vidare till NK och där hittade jag en Peak som passa perfekt men jag gillade en annan marin blå som jag hittade i märket Elvine.. men den va inte lika varm så de är mycket bättre att jag köper Peak så slipper jag flysa på vintern..hoppas min pappa sätter in pengarna inatt så jag kan köpa den imorn, och hoppas den finns på Stadium för då får jag 20% rabbat, måste köpa en päls till den åxå.. åå med vita Converse fan va snyggt ;)

Sen träffade vi upp KatjaÅhlens och drog och käka på Vapiano, fyfääään va gott de va och shit va vi hade att prata om,



Ska köpa mina Converse nu från Zoovillage, klicka på länken dom har massor i olika färger.



Nu är jag skit trött och ska vila ett tag

Tara

Kommentarer
Postat av: Hanni

Ja jag får se när jag gör det :) antingen blir det till jul eller innan balen.. eller både och kanske? Aja, jag hör av mig då iaf =) Kram.

2010-09-13 @ 22:02:32
URL: http://johannanatacha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0