En dag i taget, snart blir de bra snart får jag åxå ett normalt liv...

Nä nu har jag sovit i tolv timmar och är helt utvilad känns fett med skönt =)
Har fixat de jag skulle fixa nu sitter jag och dricker en good hallon smoothie och funderar på vad jag ska göra idag.. men jag känner för att kolla på Salt med Angelina Jolie, har laddat ner den och den ska tydligen vara skiiiiiit bra ;)
Får se..

Vill åka förbi Ikea åxå och köpa hem ljus allt är slut hemma vi har haft fööööör många myskvällar hos mig hahha.. plus att de blir varmt och skönt hemma när man tänder ljus.. Får se om nån vill åka med mig.

Jag tror jag är den lataste människan på jorden, har haft min tvätt legande i ikea påsar jag vet inte hur länge men de är länge så vaje gång jag ska ta på mig kläder så måste jag leta från den högen.. =( de blir bara mer och mer för varje vecka för varje jävla gång jag tvättar så låter jag allt bara ligga där.... de värsta jag vet är sortera kläder och diska.. men jag har blivit duktig med diskningen.. jag diskar hela tiden nu så fort de blir disk, AASSSÅÅÅÅÅ fan va skönt de är säger jag bara..

För er som vill ha en god doft i lägenheten konstant utan att behöva slösa på el eller tända ljus så finns de en grej på The Body Shop, kostar 195 kr och håller i flera månader.. de är en liten flaska med vatten och olja i och några pinnar... de finns olika dofter och pinnarna ska man bara lägga i flaskan de är de enda du ska göra sen så luktar hela lägenheten skit gott.. jag lägger min i hallen och den förra jag hade har jag lagt i badrummet.. för den har tappat lite doft men doftar lagom för badrummet..
Det är hur bra som helst och som sagt du behöver inte tända ljus eller ha en sån där annan grej man lägger i el uttaget..

OK nu räcker de med massa skitsnack ska upp och fixa kläderna, tror jag :P


Avokado och hallon smoothie till frukost =)


Akilla som sitter och är uttråkad.. nu ligger hon och sover som vanligt


♥Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0