Dunderbart

Helgen var hel perfekt och felfri från allt skit ;) vi hade så himla kul och man träffa på massa folk man kände.
Tydligen är vi Pmsbrudar väldigt kända i jakan, en efter en fråga om de ena och de andra, men dom flesta frågade vem Bitterfittan och Fofinha va.. höhö
Vi hade en perfekt kväll tack så mycket B, du är bäääst och de vet du!!













Finns fullt med bilder på min Facebook ;)

Efter en skön kväll på PG med Labyrint så drog vi alla vidare till Mp och kvällen kunde inte bli bättre, shit fyfan de går inte att förklara hur kul vi hade jag är helt taggad nu och vill fortsätta festa..
Och de hände massa saker åxå hahahaha asså bra grejer.

På söndagen va jag helt slutkörd orkade inte göra nått så jag la mig jätte tidigt.
Idag har jag varit på ett möte sen drog vi till Kista och fastnade på Food Court i flera timmar haha tiden ba försvann, Tjejerna skulle shoppa och jag och Fofinha drev bara med import fulingar, vi hade ett jävla gäng som följde efter oss vart än vi gick fett läskigt men jag kunde inte sluta skratta för dom va såå fula.

Vi svängde förbi Jakan och mötte upp B innan vi drog hem, men fan va Kallt de va måste jag säga.
Sen måste jag tilläga att jag mår bra och är fett glad, den där helgen behövdes jag är på ett helt nytt humör nu.
Och Bitterfittan är ju bara för skön med sitt inlägg hahahahaha

Nu känner jag mig helt stressad måste ringa ett samtal sen ska jag fortsätta skriva på den andra bloggen, lite mer detaljerat om saker och ting ;)

Pussssss



Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0