Dumma spis!!

Stod i ca 2 timmar och försökte laga maten, spisen är sönder.
Plattorna vägrade att bli varma, dom va på 6an men de vore som om dom va på 2an fatta va jobbigt att laga Wok då!
Till slut gick de ok men maten vart jätte god, första gången jag kör en egen blandning på såsen från grund och botten.
Stackars söta Emma som fick stå ut med dom starka kryddorna.. vi vart så mätta att vi knappt kunde andas mer hahhahha...


Ris med kyckling buljong och Wokade grönsaker/kyckling med kokosmjölk och curry

Igår tog jag massa söta bilder på Donatella och här är en utav dom med BitterFittans sexiga fingrar!



Jag fick höra idag att om man håller in prutt så kan man rapa ut de istället?, ehhh???? Är de så??

OTROGNA KILLAR!!!
Idag när jag va på Ica och skulle hämta ut mina kläder som förresten va för stora :( måste byta ut allt fan orkar inte vänta längre, skit samma nu, nu ska jag berätta om händelsen!
Står bakom en snygging i kön och han pratar med en tjej på telefonen, hörde ljudet av en tjej.
Dom pratade om att träffas och checka in på hotell på kvällen.. han frågade tjejen om råd, om vad han skulle hitta på för lögn den här gången till sin flickvän.
Hörde inte vad tjejen sa, men såg bara på honom att de hon sa lät som en bra idé...
Fattttttaaaa hur äcklig man kan va!!
Nu ska han hem och säga "Hej älskling" och kyssa henne men falska äckliga horläppar.
Säg mig om man har hamnat i en sån här äcklig sutation, varför kan man bara inte göra slut med sin tjej? Är de kul att hålla på såhär?
Den dagen kommer då din tjej får reda på allt och då du får gå igenom samma skit en vacker dag men mycket värre!

KARMA IS GOING TO EAT YOU BITCH!!!

Nu ska vi äta KLADDKAKA med VANILJGLASS (gammeldags såklart)

Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0