De deeeeeeeeeee!

Ikväll tog jag, BitterFittan och Tara och Akila en sväng till city.. D första vi gjorde var självklart köpa en varm choklad hos Sigge och company.. Vi satte oss ner och hade värsta diskussionen, ärligt asså, hur mkt skämde man inte ut sig när man var yngre???? Runt 14-15, man trodde man var vuxen, åkte till stan satt på ett café 6 pers, tre köpte dricka resten satt och ekade , hahahahh... och vi kom på en sång vi alltid sjöng på, högt på tåget framför folk, en egen låt , texten måste va den sjukaste någonsin om våra föräldrar skulle höra skulle vi få stryk.. Tänkte skriva texten här men den e FÖR GROV ja skämmsssssssss...... 

Plötsligt blev vi sugna på våfflor så vi bestämde oss för att åka hem och laga våfflor med grädde och sylt gaaalet.. Medan vi promenerade pratade vi om Taras inlägg tidigare på bloggen, om hur grov den var, Tara bara skrattade..

Fofinha: Tara blir du inte rädd för dig själv när du läser dina blogg inlägg?
Tara: Nej hahah
Fofinha: *Tänker*.. Tara e du psykopat på riktigt?
Tara: Nej varför mohahahah..
Fofinha: Nej asså ja tänkte bara HAHA..
Tara: Fofinha blir du rädd för mig?
Fofinha: hHahah Nej asså d klart inte..
Tara: Tror du verkligen att jag e psykopat Fofinha sluta.. Ska jag berätta en sak för dig?
Fofinha: A ..
Tara: Ibland på nätterna, så brukar jag ligga i min säng med en stor kniv mot halsen och det är då jag känner mig lugn..
Fofinha: Mamma mamma Tara menar du allvar driver du me mig, mår du bra??
Tara: HAHAHAHA trodde du verkligen på mig ja skoja bara Fofinha..
Fofinha: Jag vill aldrig vara din ovän
Tara: Nej men sluta ni tror väll inte så om mig
Fofinha & BitterFittan: Ne då *fast innerst inne tanken finns kvar*

Jag bjuder på en bild på vårat nattmål.. Om ni blir sugna så kan ni lägga in beställningar Fofinha fixar




♥Fofinha


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; åh, det vill jag också! Men ska dit 25 december igen :D

2010-09-05 @ 09:23:30
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: sofia

hehe hakan vill allt upp;)

2010-09-05 @ 10:26:00
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: E M M A

sv: Tack så mycket :)

kramar

2010-09-05 @ 11:29:05
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: nicole

sv: ska vi följas på bloglovin? :)



/Shoppaholly

2010-09-05 @ 11:42:49
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0