Day and night

Vilken kaos dag, jag va såå trött idag på jobbet så va de så mycket att göra åxå.. så himla skönt fick sjuts hem av E ;).
Hade bokat tvätt tid men va en timme försenad men gick ändå ditt men då hade nån annan lagt in sin tvätt i mina maskiner, faaaan!! tänkte typ ta ut allt men för en gångs skull så tänkte jag va snäll så jag gick på en promenad med Akilla istället och lekte med henne i hundgården.. sen la jag in min tvätt och har typ duschat hur länge som helst, tvättat bort stressen och dom onda tankarna jag har haft i mig, nu är jag e ny människa igen =)

Jag har inga ord för B, han är verkligen bäst de finns inget snack om saken han ställer ALLTID upp, och finns alltid där.. jag hoppas bara idioten fattar nu för eng gångs skull.

Woho den 25 ska vi ha sååå kul, fetaste festen.. sorry dudes kan inte säga mer än så, riskerar inga stalkers.

Mitt tråkiga inlägg får räcka! för nu ska jag slappa hemma i soffan för imorn jobbar jag.

DIN FITTA!



Tara

Kommentarer
Postat av: raghad

vaa :O, jag skriver väl fortfarande? Eller hur menar du som förut?

2010-09-13 @ 19:52:00
URL: http://raggodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0