Chili con carne

Hem ljuva hem. Det är så skönt att få vara hemma med underbara Donna och inte göra någonting. Bara njuta av sällskapet. Nää Mitt batteri på mobilen har gett upp, så ingen kan nå mig, om inte de tittar förbi mig :P Nää nu vare dags att laga mat. Cili con carne, yammi! Först måste jag ut med Donna stackaren, hon fick inte en rättvis promenad i morse, hade så stressigt. skulle träffa A juh, Tiden går så fort, de har redan gått en vecka sen vi träffades sist. :D Vi pratade också lite om framtiden och det gillade jag. Jag betättade också att jag eventuellt kommer lämna Järfälla, Det tyckte A var suveränt! hiihii

Nää men nu måste jag börja steka köttfärsen, sjukt hungrig hihi
BitterFittans tankar: Glöm inte Donnisen nu! Donna går före maten hihi

Ganska stört att mitt bloggade går före ganska mkt nu för tiden. Ajjabajja!


Apropå ingenting
Jusste, brukar du glömma P-SKIVAN? Köp en sån här automatisk P-skiva så slipper du som jag onödiga böter på ställen som ändå är gratis att stå på. wiiieee... Älskar verkligen den hahaha
När du parkerat klart, visas tiden på din ankomst i skärmen.



BitterFittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0