Brevbäraren hihi

Har ännu inte fått mitt JÄVLA skal till mobilen :( Ringde dem och frågade när den kommer då sa de att kanske idag eller imorgon, så jag har väntat hela dagen på att brevbäraren skulle komma.
Plötsligt hörde jag att posten kom, jag öppnade dörren å där stod en sjukt söt brevbärare. Som tur, var jag fixat från topp till tå ;). Vi började prata lite smått om mitt paket som skulle komma och jag frågade honom vilken tid han skulle komma imorgon, så nu vet jag. Jag ska fixa mig och stå där vid dörren hihi.Jag vet sjukt desperat, men jag är sååå uttråkad. =) Nää men han var sjukt söt, jag vet att man inte ska säga att killar är söta men de va något speciellt :P Jag vet juh att i grund och botten så är alla killar i princip lika ruttna menmen , vem har sagt att de ska bli något, bara lite kul me en SNYGG brevbärare för en gång skull. Annars brukar de vara äldre å fula. :P Fortsättning följer imorgon :P





Annars har jag varit hos veterinären me min lilla flicka, hon har blivit jättedålig. Men nu har hon fått medicin så de ska bli bra igen :) Sjukt jobbigt att se det finaste man har, måå dåligt. Men jag tror hon gillar att bli ompysslad så här mkt.

Idag har varit en helt sjukt seg dag. Tara sitter hemma hos sig och kollar på nya avsnitt på Gossip å 90210, hon föreslog att vi skulle promenera, men hon orkar inte lyfta sitt arsle från soffan, som tur är för jag orkar inte heller det. 

He left a scar across your heart, I understand girl
Don't let his wrongs, tear us apart.





Massa pussar!

BitterFittan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0