Blogg tjaffs 1

Igår droppade Emma och BitterFittan in hos mig, skönt att dom har mina nycklar och kan bara komma, då vänjer Akilla sig och inte hoppas och biter mer.
Igår hade systrarna deras första tjaffs om bloggen jag fattade ingenting och asgarvade för mig själv för att ingen skulle märka men jag kunde inte hålla mig, jag vart helt blodsprängd och ville bara skratta ut, väntade bara på en örfil från Bitterfittan.
Hahahahhahahahahahaha asså de såg så roligt ut eller de dom tjaffsade om va så roligt haha. Till slut löste de sig som de brukar göra och de är skönt :D Idag ska Bitterfittan tvätta hos mig medans jag är på jobbet så när jag kommer hem lär maten vara klar åxå haha skoja bara jag vill åxå lära mig den maträtten, de blir Dolma à la Susane ;) haha !! De har ni aldrig ätit förr va? Slå upp de på Google, ni kommer inte ens hitta de där :P



Hela natten har jag bara drömt om en person, den personen är från Jakan, har drömt om den personen några gånger nu tätt inpå varann. Jag undrar va de kan betyda, de sägs att den personen tänker på dig eller pratat om dig så därför man drömmer om den personen, eller kan de va för att jag tänkt på dig några gånger? Nee jag tror inte de jag har bara tänkt på dig dom gångerna jag drömt om dig.
Har ni varit med om att när man drömmer om en kille, jag menar om de är en underbar dröm så tänker man på den personen i några dagar och får fjärilar i magen !? Nu ska jag jobba medans alla ni njuter av eran sömn.

Ha det bäst!


Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0