Bachata is dah shiiitt!

Godmorgon alla glada!

Vaknade upp idag med ett spanskt humör. Satte på Aventura-låtar (bachata) och dansade salsa, eller ja tror att jag kan dansa salsa. HAHA gu va jag och Bitterfittan som ligger i sängen just nu skrattar.

Bitterfittan: Tänk dig Emma, när vi åker till spanien, då ska vi till en club som spelar sån här musik.
Emma: Aaa, och vi ska dansa med spanska killar, vi ska säga typ "hihi nej jag kan inte" när de bjuder upp oss. Så att de ska verkligen hålla om dig och visar med hela kroppen hur man dansar.
Bitterfittan: Aaa,, de ska va snygga också. tänk känslan.
Emma: Min kille ska ha toffs.
Bitterfittan: Hahah iuuu löss.

HAHAHAHAH. Man ska passa sig för de där spanjorerna, de är farliga. Jag fallar inte så mycket för deras smörsnack och deras dans, men shit ni ska se Bitterfittan. HAHAH (hon kommer döda mig när hon läser detta)

Nää nu ska vi iväg till Kista för Bitterfittan ska köpa Iphone, hoppas den finns och köpa där och inte är slut. Sen ska jag förbi Rinkeby och köpa löshår, eftersom mitt hår blivit så kort efter jag klippte mig, får panik, de är inte jag...  Som alla vet ska jag ha LÅNGT hår!
Har hört att de säljer där. Orkar inte åka in till taj mahal inne i stan. Så jag ska dit och se om jag hittar min hårfärg och så. Sen ska jag hem och göra mig iordning till Rojdas fest. Hon fyllde år förra veckan så hon ska fira sig idag. Så idag blir de paarty för min del. Ser fram emot de.


En av de låtarna vi lyssnar på





Ha de bäst! PUSS*

Emma


Kommentarer
Postat av: TOVE♥

fin blogg ;>

2010-09-04 @ 12:37:35
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/
Postat av: Bellezzaofsweden

åh tack så mycket :)

2010-09-04 @ 12:39:09
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: MOOOLLYS

Varför skulle det va farligt att ta det? :P

Jo, om man mixtrar med det själv och tar för hög dos och blandar med alkohol är det kanske farligt men. Jag har fått det utskrivet (såklart!) så det är som vilken medicin som helst.

Läkarna skriver inte ut något som är farligt :P

2010-09-04 @ 13:26:01
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0