Att mörda!

Vet inte hur vi hamnade i en sån här diskussion, från att Emma pratar om mens när vi äter kladdkaka till att vi pratar om vart man skulle dumpa ett lik om man skulle döda någon. Jag vet att tanken har slagit oss alla. Hur ska man röja bevisen?

Emma: Jag skulle dumpa honom i vattnet.
BitteFittan: Så att personen ska flyta upp sen eller?
Emma: Nej den flyter inte upp, kanske till en början, men sen får den vatten i sig och sjunker till botten, tro mig jag har tänkt på det här länge.
Tara: Jag skulle bränna upp kroppen och gräva ner skelettet på olika ställen.
Emma: Absolut! Jag skulle bränna upp liket!
BitterFittan: Jag skulle ta kroppen och åka till Skåne.
Emma: Ska du åka med kroppen till Skåne?
BitterFittan: Sant fett jobbigt att köra så långt utan sällskap, skulle somna på vägen.
Emma: Tänk om man kunde ta skelettet och cykla runt med värsta smilet på ansiktet, som brevbärarna i USA och typ slänga ut dem typ "Nu kommer ett finger!" Eller "Eyy vem vill ha huvudet?" haha nää då skulle man bli avslöjad tror jag.




BitterFittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0