Äntligeeeen ÖVER!

Fyfan vilken jävla dag asså.. Först och främst däckade ja hos Emma igår, så BitterFittan körde hem mig, va hemma vid 2 tiden och gick upp 7.30 för att jobba idag.. Idag vare en såndär jobbig dag på jobbet, ja skulle jobba till stängning 17.30 ja fick paniiiiiiiik redan vid 10.00 då ja messade BitterFittan å bad henne ta mig därifrån.. Eftersom ja gick sist vare självklart JAG som skulle ha uppevila, de menas att JAG skulle läsa en bok för barnen efter maten.. Jag HATAR VERKLIGEN att läsa böcker för en barngrupp, d okej med 2-3st men INTE 10 som idag .. Asså ingen lyssnade :'( när jag läste och jag försökte verkligen läsa med inlevelse och ändra ton på rösten när de var olika karaktärer, men de enda barnen sa va..

Barn 1: Fofinha jag e trött,
Fofinha: Nej nu får du vara tyst och låta dom andra lyssna
Barn 2: När är sagan slut
Fofinha: SNART
Barn 3: Fofinha får jag gå rita?
Fofinha: !%(/¤¤%¤#w¤&#¤ !!!

Ut med alla barnen, dom blev fett lyckliga av att få gå ut och cykla, asså en grej ja e dålig på det kan jag faktiskt erkänna det är att fånga barnens intresse genom att läsa bok, ja suger , men dom älskar mig för ja e så duktig på allt annat hiihihih...

Åå kom på en sak jag HATAR med vissa föräldrar, kan ni fatta att det finns föräldrar som blir så arga på sina barn om dom smutsar ner sina kläder på förskolan? Jag vet inte hur många ggr ja hört barn börja stört gråta å säga mamma kommer bli aaarg för min tröja e smutsig... Eller idiot föräldrar som klär sina ungar me fina kappor och fin kläder till förskolan å sen säger till oss pedagoger "Dom får inte smutsa ner sig" ursäkta?!!!! HALLÅ??! Barn ska få leka fritt , barn ska få smutsa ner sig DOM ÄR BARN! Ja brukar låta dom gegga extra mkt för att irritera föräldrarna, idioter!!!

Efter jobbet drog jag till sumpan och solade, ingen ville haka på för alla är sjuklingar :(.. Men ja åkte själv och nu är jag hemma för att äta middag sen ligga på soffan och inte göra jack shit, jo titta på biggest loser de premiär idag hihi Motivation till träning sånt älskar vi! .. Imorgon slutar jag 13.00 WOHOOOOOOOO då ska jag raka vägen till BitterFittan och göra henne sällskap , de inte kul att vara ensam när man e sjuk ..*Skickar krafter* Puss Puss


                  NEJ TACK                                         JA TACK





♥Fofinha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0