Älskar jag honom?

Hur älskar man någon?? Hur vet man att man aldrig kommer känna något mkt starkare men någon annan å då säger man Nu vet jag verkligen vad älskar betyder.
Jag tror faktiskt att vi älskar ganska ofta, utan att tänka på det.


Jag och Fofinha pratade igår om hur det är att älska någon.
Jag tror inte att jag har älskat någon jag varit tillsammans med, men Fofinha rättade mig. Joo det har du, å rabblade upp några tillfällen då hon tycker att jag har älskat en person. Hon tog upp mitt beteende och förklarade för mig att om du inte hade älskat honom skulle du inte tänka i de där banorna.
Hmmm... Jag känner fortfarande inte att jag har älskat någon kille. Joo min far å bror då. Men de är min familj.

Älska är att kunna sitta å se den man är kär i
flirta med en annan tjej och och njuta av att han mår bra. Inte känna svartsjuka, utan att bara nöja sig med att HAN har det bra. Trots allt ont han gjort mot dig. Andra skulle kalla de där idioti, men SNACKA aldrig dåligt om någons känslor för någon. ALDRIG! Känslor är något man kan styra till en början, sen gör de exakt som de själv vill.
Alla kan hamna i en ond cirkel! ALLA!
Så snälla, jag har lärt mig, man ska aldrig säga aldrig å så ska man undvika att dumförklara andra människors agerande i deras förhållanden. Jag har gjort det, å snart kommer jag få äta upp det :(



Va bara tvungen att rensa tankarna en aning innan jag hoppar in i duschen annars är det en stor risk att jag fastnar där under de varma vattnet. Kommer inte kunna sluta tänka. :)

Ska till Stan kl. 15:00, så jag har en timma på mig hihi,, jag ska göra mitt bästa!

BitterFittan




Kommentarer
Postat av: isolda

Älskar man någon så kan man absolut inte se den man älskar flirta med nån!

Kärlek går inte att förklara, det bara känns. Du kommer fatta när du älskar nån, då kommer du inte undra, du kommer vara helt säker.

2010-09-13 @ 18:49:48
URL: http://isoldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0