Allt har en mening

Godmorgon!

Igår somnade jag på soffan hos BitterFittan, hon höll på att tjata på mig att ta mig till sängen, men jag ville sova på soffan. Vet ni hur jag menar? Du vet när man bara känner,, näää idag vill jag sova på soffan, jag vet att jag kommer få ont nånstans imorgon när jag vaknar, men OCH? jag vill sova här. sån känsla hade jag. haha

Filmen vi kollade på igår va helt ok, den var lite obehaglig, konstigt nog. haha.
Man fick en tankeställare efter filmen tycker jag, om att allt har en mening. "om jag sparkar på en sten till exempel så har de en mening för just den stenen kanske stoppar en vagn som rullat iväg eller en tjuv som springer kanske snubblar på den eller att man alltid ska se vissa personer som man inte sett på länge som har en viss betydelse när man tar "konstiga vägar". okej nu va de första förslagen lite överdrivna, men ni fattar. haha. Så igår va de en sån dag då jag bara tänkte och tänkte och tänkte.

Efter filmen så åkte vi till Stan, Apoteket för att hämta ut Donnas medicin.
Vi åkte i bilen och sjöng med varje låt, högt, högt. Man får en sån känsla i kroppen när man kan hela låten och så skriker man med. Man ska såklart höja volymen så att man inte hör sin egna röst. haha. Om du inte provat de nångång, prova de nu. eler när du är ensam. hehe

Nää nu har BitterFittan vaknat. Får se vad som händer idag, kanske blir svampplockning med mamsen min. Ska ringa o höra med henne. Va tycker ni? Är de inte ett sånt väder? Haha, sådär "vara ute i skogen"-väder. HAHA.

Jag tror att jag ska köpa ett par gummistövlar som jag kollat på i kistagalleria. Orkade inte prova dom då eftersom jag hade mina skor på mig som är jättejobbiga att ta på och ta av. Men de är supersnygga, alltså gummistövlarna. Och jag behöver verkligen ett par sånna när jag går ut med Donna, nu när hösten och regnet börjar komma. usch!

Aja, nu ska jag traska upp till mig och hoppa in i duschen o så. ((:
Ses sen! Pussar och kramar*

Emma


Kommentarer
Postat av: Julia !

Hejj !

Kika in på bloggen där jag har just en ny tävling.

Du har chansen att vinna, och få mer än 200 läsare på din blogg ;)

Kram // Julia Of Sweden

2010-09-11 @ 15:32:48
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0