Väntar,,,

Såå nu va det klart om treveckor flyttar jag långt bort från Järfälla :) Ska ta å fixa så att Emma också lämnar Kallhäll, blir nån bra tillslut. :) så himla skönt att det äntligen vart klart. Fofinha å Emma kommer övernatta ett antal ggr hos er ska ni veta, när jag känner mig ensam ute på landet haha :) å Taris underbart att du också ska flytta, så du får en ny start. :D nu sitter jag här å väntar på Tara hon är hos läkaren, sen ska vi luncha innan hon ska iväg. Hoppas på att Emma slutar snart :) Näää livet har börjat nu, snart blir allt bra för oss alla :D Har man gott hjärta å rent mjöl i påsen fixar sig allt. Puss på er // BitterFittan

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Haha... Landet? Det är juh närmre stan än va du bor nu :-) Men inte nära Kallhäll såklart

2010-10-29 @ 17:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0