:)

En svartsjuk människa saknar förtroende, betvivlar den andres trohet och är rädd att mista den hon/han älskar.

Män och kvinnor är lika ofta svartsjuka, men deras svartsjuka tar sig olika uttryck. Männens svartsjuka är starkt inriktad på det sexuella beteendet, rädslan att kvinnan har sex med en annan man. Kvinnors svartsjuka är mera inriktad på rädsla för att mannen skall känna mer för en annan kvinna, eller kanske överge henne för sin tidigare partner.

Det bara tänder till, sen sitter smärtan, ilskan och oron i magen.

Svartsjukan är det bästa motgiftet mot kärleken. Den dödar den garanterat.


Lite annat skoj!

Hahahha Tara sitter här bredvid å upprepar sig haha
Tara: Jag älskar Iphone!
Tara: Jag älskar Iphone!

Idag satt vi hemma hos Fofinha, sjukt underbart. Jag kom dit lite tidigare å fick en tvåtimmars religionslektion av hennes bror. Det var sjukt intressant. Tack så mkt!
Sen bjöds det på kyckling å en burgul (såndär speciell som min mamma har hemma) hihi. Å efterrätten var Cheesecake. Det var första gången jag smakade cheesecake. Yammi! hihi









Fofinha = BreeDesperate Housewives hahaha Underbarast haha

Så himla hungrig hahaha bara för att jag skrev om mat haha riktig tjockis ;)

Vi sitter å pratar om rättegången, Tara bara lyser upp. Man ser hur skönt de är för henne nu när alla vet vad som egentligen har hänt. Puss bästaste!

Tara har precis suttit med sin älskade Iphone å läst en massa bloggar. Hahaha nu fick hon ett ryck å gick till toan. Jag frågade henne va hon skulle göra, då fick jag svaret "Blir så himla bajsnödig av att läsa en viss persons blogg" hahhahha ;)


Puss på nosen ♥BitterFittan 

Källa:
http://web4health.info/sv/answers/life-jealousy-what-is.htm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0