Va vill du att jag ska säga?

Hej på alla!

Vaknade skit tidigt idag och ringde och väckte Bitterfittan vi skulle åka till Solna som vanligt. Jag kunde verkligen inte komma upp från sängen de va skit jobbigt och de kommer att bli jobbigare att vakna ensam på vintern.
Till slut hoppade jag in i duschen och piggnade till.
Jag gjorde klart ett annat ärende i Jakan åxå så de va skönt. Sen va jag döds hungrig och gick in i lägenheten med skorna på och lagade mat, hahha när Bitterfittan kom undrade hon varför jag hade skor på mig, jag hade totalt glömt bort de jag va helt inne i maten.
De blev spaghetti och köttfärssås och de vart jävligt gooood, äntligen nöjd!
Fan va vi åt.
Sen la vi oss på soffan och kollade på Gossip Girl , kl va 15.00 och vi hade hunnit med mycket.

Efter serien somnade vi och jag vaknade efter en stund och gick till sängen för de va så kallt. Drömde om en skit konstig dröm, den va helt jävla sjuk!!
Igår kväll drömde jag om att jag va tillsammans med en kille från Kallhäll, kan inte nämna namn :-P
Varje kväll drömmer jag om en ny kille de är helt sjukt snart har jag varit tillsammans med alla, fast bara i mina drömmar som tur är haha.
Iallafall den drömmen jag hade idag va för verklig de va fett läskigt att den kunde va så verklig jag va tvungen att kolla igenom hela lägenheten när jag vaknade för att se om personen va hos mig... Hittade en ny duschat Bitterfitta i badrummet de va läskigt för hon va med i drömmen och hon duschade i drömmen åxå...
men den andra personen (killen) va inte här som tur va.
Den va sjukt läskig, allt han sa till mig i drömmen stämde.
Nää nu har Emma och Bitterfittan dragit. Nu ska jag kolla på 90210 och ladda ner lite filmer..

Bjuder på två från krysningen, Fofinha har alla andra bilder...





♥Tara


Kommentarer
Postat av: HAHA

Vem va killen?

2010-10-12 @ 20:17:53
Postat av: Tara

och vem är du?

:) säg först vem du e så säger jag vem killen va :P

2010-10-12 @ 21:40:27
Postat av: HAHA

=) en tjej som läser er blogg och fashineras av er vänskap.

2010-10-13 @ 10:52:29
Postat av: Tara

Hahahah va roligt att du följer den :)

Killen jag drömde om va mitt EX, han sa sjuka saker i min dröm som stämde.. de va läääskigt ;)

2010-10-13 @ 20:59:49
Postat av: HAHA

Hehe okej... Jobbigt läge ju... värsta som finns är EX dom heter ju EX av en anledning.. just för att inte finnas kvar i ens liv. Hehe

2010-10-14 @ 15:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0