<3<3<3<3

 

Till mina älsklingar!

Jag vet inte vad jag skulle göra utan er.. Tack för att ni finns och tack för att ni funnits där för mig när jag mått som sämst.. Ni får mig att glömma mina problem, i erat sällskap mår jag alltid bra, jag behöver aldrig säga någonting, ni ser igenom mina ögon, ni vet när jag kämpar emot tårarna och jag älskar er. D bästa som finns e när era kramar kommer flygande ifrån ingenstanns, precis när man behöver dom.. Ni vet bara!



Emma♥                   BitterFittan♥              Tara

 

♥♥♥

 

♥Fofinha


Kommentarer
Postat av: Tara

Du är underbar, hjärta av guld.

Du är våran ängel, so pure!

2010-10-08 @ 16:47:41
Postat av: BitterFittan

Stumpan daa, mina kropp var inte beredd på det där. torkar bort tårarna Älskar dig!!! Du får vara sur bitter ledsen osocial va hur du vill. Kommer alltid finnas där. Jag är lyckligt lottad som har dig som vän. <3



Håller med Tara soo pure!

2010-10-08 @ 16:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0