Sovaaa"

Fan va jobbigt, ligger i sängen nu å är sjukt rädd. =( haha skulle spela lite musik från Spotify, de var bara tvungna att göra reklam för Paranormal Activity 2 Seriöst nu vågar jag inte ens ta upp Spotify.

Nu har jag fått lite ro, Tara du var sjukt stark idag hjärtat. Så himla stolt jag var.
Vill bara att den här veckan ska ta slut, ser framemot helgen inte för att jag vet va vi ska hitta på för något spännande. Hoppas det går fort. :D

Blev nästan rädd för mig ikväll, satt hemma hos Tara å tänkte å tänkte. Jag måste lära mig att sluta analysera allt å tänka i 856 olika banor. Måste ta dagen som den kommer i stället :D Hur som helst är det så, det jag var rädd för är igång nu ;) hahahaha Näää Emma du fattar ingenting haha det är bara Tara som fattar hihi. Vi får se va som händer helt enkelt.

Fofinha kommer titta förbi här imorgon. Kul de ska bli var sååå läängesen jag såg henne.
Men snälla hjärtat skicka inga sms så himla tidigt hahaha  :P:P

Puss på nosen ♥BitterFittan

Nu när allting är gjort å det finns inget mer att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0