Tara's ångest dag



•Love your enemies because they bring out the best in you•

•Failure is success if we learn from it•



Jag är trött, jag vill vrida tiden några månader frammåt eller varför inte 2 år och slippa trycket och allt jag går igenom just nu. Jag är trött jag pallar inte mer.
De är jobbigt att inte veta vad man vill, vem man vill bli, vad man vill göra.. inte kul alls!

Jag är på ruta noll och måste bygga upp allt igen känns de som och de är så, inget jobb, ingen rutin.. va hände? Om jag ska va helt ärlig så pallar jag verkligen inte börja om från början med allt.

De är sjukt hur livet kan vända upp och ner så snabbt.

Tara


Kommentarer
Postat av: samsam

Allt händer för en anleding och det blir aldrig sämre utan allt blir bara bättre försök och se det lilla ljus som skiner fram och låt det släppa igenom då blir det bara lättare <3

2010-10-03 @ 20:39:24
Postat av: Tara

:-*

2010-10-04 @ 18:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0