Tara talar från hjärtat till er, Ni vet väl vilka ni är =)

Jag fattar inte hur falsk man kan vara, de är så sjukt att du kan vara så dum!
Jag spyr på er falska idioter.. jag väntar bara på den dagen då de vänder sig helt de är då ni kommer att sitta och tänka på vilka fittor ni varit.
Jag har ett gott samvete jag är bra de vet jag, jag e godhjärtat och de vet alla... de räcker med alla bra människor jag har runt omkring mig.. och jag är glad för alla andra som ´jag inte umgås med så mycket.. ni betyder fortfarande mycket för mig alla är underbara ALLA.
Man ska ta vara på sina nära, kära, bekanta, familj..
Sluta va så fucking ormiga för ni förlorar på de senare..

Jag är bara chockad, eller vänta nu har jag fel.. jag va chockad men nu skiter jag fullstädigt i Gud ser och hör Gud vet.
Jag är ren från all skit, från all smuts som ni har i er.. njut av era tragiska liv!


j'ai pas les loves - sexion d'assault
Uploaded by M1DI1. - Explore more music videos.

Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0