Tack mina älsklingar!

Min morgon har inte kunnat börja bättre än idag. Först kommer Fofinha hit å städar lite =) Tack hjärtat!!!!
Sen dyker Tara upp me mitt gudbarn Akilla, sen kommer min söta syster Emma hit också.
Kan morgonen bli bättre???? Jag behöver verkligen sånt här.

Sista dagen på jobbet!!!! Kämpa!!!! hahahahha

Vet inte är så himla lycklig just nu :P

Emma var så himla gullig när jag jobbade i helgen. Kom hem helt förstörd, trött i lördags. Då hade hon lagt en lapp på sängen!!!



Tror ni ja somna gott eller?
Underbarast, älskar dig mer systeryster!!

Hahahha Typiskt Emma, den här skickade hon till min mobil när vi hade bråkat. Hon höll på att måla en stuga.



Nu dödar Emma mitt huvud hon vill ha datorn!!

BitterFittan

Kommentarer
Postat av: Fofinha

Och du ska få fler sånna mornar :) för du e värd sånt <3<3

2010-10-07 @ 21:26:12
Postat av: Anonym

Tack hjärtat <3

2010-10-08 @ 04:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0