Someday u will get everything back...

Jag gjorde misstaget att sova hemma hos pappa så nu kan jag knappast gå lägga mig, fan!
Har precis tagit en varm dusch och smörjt in mig med lavender baby olja för att lugna ner mig, man blir helt lugn av den.
Fick ett recept idag på några tabletter jag ska ta på kvällarna för att kunna somna, inga somnpiller utan mer lugnande så man blir trött av de åxå.. får se när jag kan ta ut se.

Jag längtar verkligen till kryssningen, jag behöver komma bort lite från allt, skönt att vi gick ut den 25 jag va glad i några dagar men nu är jag tillbaka till verkligheten igen och de är för stressigt med allt skit jag orkar inte mer men jag har vänner som stöttar mig och om de inte vore för dom så hade jag ramlat för länge sen.
Så kryssningen kommer i bra tajming precis efter alla tusen möten och samtal hit och dit sen närmar jag mig skitet igen när jag kommer tillbaka men de lugnt jag klarar mig.

Min brorsa skulle varit med i den här videon men han va i Spanien då, men hans kompisar är med haha snorungar.



Låten är fan bra och videon är grym!

Jag blir inte förvånad över hur falska vissa kan vara, dubbelface.. hade du varit ärlig så kanske inte de här hade hänt, så allt är bara ditt fel din lilla hora. Skyll inte ifrån dig, godhjärtad va? my ass du är en orm du.

♥Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0