So just pull the trigger.

Hej bloggen! FÖRLÅT att jag inte skrivit, har bara inte haft tid och lusten. Men nu är de dags. HAHA
Underbar dag idag. Kom till skolan vid halv 2, missade första lektionen för att jag sooov, sååå skönt! haha. Nää men de e lugnt, jag har faktiskt varit duktig med att hålla tider o så hela veckan. så de e lugnt säger jag till mig själv. haha. Nu sitter jag hos min Syster BitterFittan och bara  snackar massa skit. Tara och Fofinha va här tidigare så vi satt ute och drack te och rökte sönder våra lungot. haha. De blir oftast så när vi träffas. Vi har alltid massa och prata om fast än vi ringer varann 24/7, träffas varje dag. Älskar er mina gullungar. ♥

Igår hade vi spexfoto i skolan, ni vet går ju SISTA ÅRET nu.. ÄÄÄNGTLIGEN!! Vi hade ett tema i klassen nått som visas på tv. de kan va kändisar, disney figurer. aa va som helst som är filminspererat. Jag var Tomb Raider. haha, de va coolt. Fick låna syrrans skyddsväst för att se lite coolare ut. hahah. :D Vi var bara 8 pers som var med på klassfotot, vi är 18 pers annars. haha tråkiga människor. *twii* hahah
Här kommer lite bilder på oss:




Fina Rojda som pocahontas, men de såg ni ju redan. (:



Och här har vi dom andra. :D




Tara messade nyss och fråga om vi var hungriga. JAA, JAG ÄR HUNGRIG SOM ETT DJUUR!! MAT MAT MAT!! haha



Så nu drar jag ut! Ciao Ciao! PUSS*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0