Snart är de över,

Shit igår va de världens jobbigaste dag, Rättegången nämligen!
Skakade som fan och va helt jävla sönder nervös.
Men allt gick bra och jag kan inte förklara känslan men jag kände mig stark och en stor tyngd gick bort.. de är inte över helt för på torsdag fortsätter de, inte för mig men för en annan.



Kvällen innan sov vi inte alls utan va uppe hos mig hela natten, sen åkte vi tillsammans dit..
De har varit dom värsta 2 veckorna för många och nu är den stora delen över änstligen.

Idag har jag gjort de som ska göras nu är jag hemma och måste ta tag i städningen innan jag drar och träffar Shi i Jakan, vi ska ta en lång promenad med hundarna.

Sen har Fofinha bjudet över oss tjejer på en underbar middag hemma hos henne.
Hon är så underbar, fick sjukt mycket med underbara sms från henne igår och idag, kunde inte svara igår men de räckte med att jag läste dom mellan pauserna... hon förstår väll.
Den där människan är en Ängel här på jorden, hon är en ängel och alla som känner henne bra vet bra om de.. hjärta av guld!

♥Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0