Ska be för dig, människodinosaurie! De e en ny djurras om ni inte visste de. ;)

Ååh va jag har varit duktig.
Igår rensade jag bland mina kläder och slängde 2 stora svarta soppåsar, de är en stor grej för mig för jag hatar att slänga kläder, eller nu slängde jag ju inte dom utan skickade dom till fattiga. Tror nog att de har mer användning av mina kläder som jag inte använt på evigheter. Så nu är min garderob, byrå och klädkammarn lite mer i ordning. Juste rensade bland skorna också. De blev ungefär en soppåse där med. Tihi *stolt*.

Haha vet ni va som hände idag? Jag kriiiigade med att komma upp till skolan idag, frös så mycket. Sen kommer jag till skolan ca. 10 min försenad, eller va jag trodde alltså. Men NEJ, jag började senare, ungefär en timma för tidig var jag. Ha! Kul!!! Så Jag åkte iväg till Min papi och käkade frukost. Och nu ska ja in på lektion, har kundpass, ska bli skoj, har nog en kund idag.
Men på sätt och vid pallar jag ej me de. Vill bara gå hem.

Tjafsade med min pappa under lunchen. Förgår inte hur man vill leva ett sånt liv, med en sån häxa. men som vi läste på religion igår... Man ska inte hata, utan man ska be för dessa människor så jag ska ta mig tiden idag och be för den personen. Haha, ska försöka tänka bra här, ta bort mina djävulstankar. Ååh ni anar inte om va jag vill göra med henne. Gaaaah! Nä nu ska jag in. Ha de bäst! Puss!




Min älskling Donna!

// Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahahahahaha

2010-10-14 @ 14:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0