She fucking hates me and i love it!

Så nu sitter jag och Bitterfittan i bilen påväg till solarieöarna., de blir dubbelpass och en siesta på samma gång då har man gjort två saker samtidigt :)

Sjukt trötta från igår de va kul hahaha vi va inne på chatroulett och drev med folk jag hade en vit burka på mig och luniz i got five on it i bakgrunden fatta va opassande, men folk tyckte de va kul ändå, B gjorde massa konstigheter i bakgrunden och Akillla hoppade runt som en idiot hon ville attakera mig fatta va folk tänkte Hahahah Bitterfittan tog massa bilder i bakgrunden.







Drömde om att jag va ledaren i ett gäng de va skit läskigt, drömmen utspelades på 80 talet och jag va på en äng en solig dag i Texas då mitt gäng och de andra gänget började skjuta mot varandra, inte kul!

Vi har precis varit i stan och käkat buffee hahaha så gott men för mycket mat bara. Påväg till bilen stöttade vi på ett gäng terrorister som demostrerade på Drottninggatan, vart sjukt rädda trodde att dom skulle sprängas när som helst, dom skrek massa konstiga saker vet inte vart dom kom ifrån eller vilket land flaggan tillhörde. Deras röster och utseenden va sjukt konstiga... Sen gick en av männen mot en stackars svensk dam och gjorde agressiva rörelser och skrek på henne, vi visste inte om vi skulle gå över gatan eller springa därifrån hahaha Nää men dom va skumma.
/// Tara & Bitterfittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0