UFC night

Ahaaapp hur ska man börja.. Först drog man till O´learys i Kista och firade Datto som fyllde år . GRATTIS IGEN Datto :).. Sen efter ett tag rörde man sig mot Kalhäll för att se hur Tara och tjejerna mådde.. Efter en stund med massa tjöööt och tjejsnack fick folk för sig att börja dricka :).. Vi rörde oss förbi MP och hälsade på R, A och S. Efter det rörde vi oss mot HB för en chill kväll, som slutade i UFC ::).. Blir så facinerad av att så många killar typ 20st kan umgås under samma tak och bara umgås.. Skulle aldrig kunna hända tjejer, de skulle bli jidder elr grupperingar, haha typiskt jobbiga tjejer asså ouft makes me sick!!  .. Såååå var BitterFittan och Emma så snälla som lämnade mig ensam där för att åka till stan och hämta upp S och B.. UFCn slutade och d blev dags för mig att agera DJ :P hähä nä d slutade me att vi tittade på ett program på TV4 sport som heter Tusen sätt att dö på.. asså hemskt va den.. heeeemsk.. har fortf bilderna i mitt huvud om dom fruktansvärda sätt folk har dött på ..Låt mig dela med mig av ett scenarium.. En kille som rymde från ett fängelse fick för sig att gömma sig i en kloak.. Där låg han och kröp sig fram, när han plötsligt hörde något.. han tände me sin tändare för att se vad det var, det var RÅTTOR!!! Okej massa råttor, och enda vägen för råttorna att ta sig till andra sidan var att äta sig igenom honom.. De började bita och äta igenom ögonen , in i hjärnan, OBSERVERA han var fullt medveten om vad som hände, han kände ALLT.. väl inne i i hjärnan sprack de massa och blodet bara rann ut (fortf medveten) sen kom dom över till andra sidan och han dog.. men hemsktttttt... usch :(... Hur som helst, sedan vart de chill mill, efter någon timme kom tjejerna tillbaka med S och B..

 

UFC galan började.. När kl var 5.30 droppde fler å fler in, det var värre än en fritidsgård haha knas, stackars M, folk bara kommer å går i hans lägenhet.. Meen efter en låång chill kväll sa vi hejdå :) Hamnade i säng 6, och du som ringde kl 9.00 borde faktiskt skämmas .. De är inte okej att ringa så tidigt en helgdag :(.. :) somnade om, och BitterFittan ringde och väckte mig vid 15.00 :) Hon kom förbi och vi åt frukost.. Nu ligger hon i min säng och sover, hjärtat e trött <3..



♥Fofinha

Kommentarer
Postat av: BitterFittan

Tack hjärtat! Älskar verkligen dig!<3

2010-10-24 @ 20:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0