Rör du mig så smulas jag i bitar så akta!

Nu ligger jag äntligen i sängen och ska titta på mina underbara serier, idag blir de Gossip och 90210.
Va hemma hos Shi och Abbas, de bjöds på spaghetti och köttfärssås men skiiiiit god va den.. och den grekiska salladen till knäckte.

Kosaj kom förbi senare och vi började fixa alla lampor dom hade köpt tidigare.. de vart jätte fint och de gick sjukt snabbt..
Vi hade gjort en äppelpaj som vi skulle äta efter allt men ingen av oss hade ens apetiten för de så där låg pajen och kände sig ensam :P
Heheh när jag kom hem och pratade med Shi i tel så frågade hon mig om hon skulle ta med sig pajen till mig imorn till rättegången, asså jag kissa på mig, hon trodde säkert att jag så gärna ville äta den..
Då sa jag till henne att jag är inte som förut längre..
Förut kunde jag äta 20 timmar om dagen men nu på senare tid har jag ingen apetit kvar..

Bebisen ligger och snarkar nu som en människa.
Ska lägga henne i min famn och krypa ner i täcket.





Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0