Por Un Segundo

Idag har jag å Emma blivit bjudna på middag hemma hos Fofinha, spännande. Undrar vad det blir för gott. :P

Sen ska vi dra till HB-killarna. Bara ha en sån där härlig avslappnande kväll, kanske ska baka något smarringt får se, å kanske ta ett glas vodka. Nää ska försöka hålla mig till kryssningen imorgon. FATTAR NI hur kul vi kommer ha. Aaa jag ögar å ögar igen, de kan inte bli tråkigt när jag är med mina bloggsystrar. ALDRIG! Vi ska dansa, flirta allt faaan va kul å så får jag lyssna på massa Bachata musik. ÄLSKAR!!! Kan lova att kryssningen kommer vara full av kärlek när de låtarnas spelas. ;)

Nää nu ska ta en dusch, fixa håret å sen dra till Fofinha.




Want you to take me like a thief in the night
And when you enter, you ain't leavin', be my prisoner for the night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0