Påväg till båten Bitterfittan kör som en biltjuv

Åh herregud! Vilken stress.  Igår va vi i hb och drack lite. Jag drog hem tidigare skulle möta upp någon och tjejerna festade vidare dom va hemma halv åtta medans jag låg i sängen och sov ;) sov fett bra inatt till skillnad från den andra natten.  Vakna kl ett idag och väckte Emma vi skulle dra till jakan och köpa de som fattades så la vi en tastys åxå mums deras mackor knäcker.  När jag väl va hemma va de dags göra i ordning mig och fixade en frukost till mitt sällskap ;) timmarna började närma sig och Emma kom till mig vi pumpade musiken och nu sitter vi i bilen och stressar som fan shit asså inchekningen stänger om en kvart och vi har precis lämnat kista. Shit allt är Emmas fel hon vart tjugo min försenad för hon skulle städa Hahhahahahahahahhshs Bitterfittan kokade av ilska. Kvällen bjuder på massa överraskningar Gud vet vad som händer ikväll ;) /////Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0