Nu är den braiga helgen slut och måndagen e snart här. :(

Gu vilken skön helg jag haft. De började i fredags då jag var så seeeg, skulle ju hem till min mami, men orkade inte de. Sen så tyckte jag synd om min älskling Donna som varit ensam typ hela dagen.
Men min lördag och söndag har varit jätteträäävlig. Spenderade den med S. ((: Filmkväll med pizza, så kollade vi på Inter-matchen samtidigt som vi käkade frukost. Aa sen mot kvällen gick vi ut och käkade på wok meemedborgarplatsen. Ni måste dra dit och käka. UNDERBART gott och supermysigt lite djungelinspererat. :D

Nu sitter jag hemma hos Tara och målar naglarna ljusrosa och lyssnar på musik.



Här är en låt som spelades i bilen. Underbar! :D




Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0